0

Yüzyılın İcadı: Cipser:)

Pazar, Ekim 17, 2010
Böcüüm bu akşam canım sana yılın , yok yok asrın icadını aldım dierekten beni merak içersinde bıraktııında terk etmelidim ortamı.Ne yazıkki merakıma yenik düştüm. Poşeti açtığında tam olarak ne olduğunu kestiremediim bi aletle burun burunadım : iki parçadı ilkini tanıorum; patates soyacaı idi fekat şu dieri de ne oladı ki acep??
Kıytırık mika ve alüminyum kombinasyonu olan bi kısmı düzlemsel bi kısmı pörçüklü bu alet güzelim sebzeleri tırtıklı doğramak için icat edildii yetmezmiş gibi, seri üretime de geçirilen bir buluşmuş meğersem. O taptıım patatesleri cips gibi cips gibi doğrarmış da adını ordan alırmış!!
"CİPSER"
 3 aşamalı bu aletimsi zerzavat. İstediğimiz büyüklüe göre ayarlıyoruz en kıytırık olan kırmızı kısmını:) Daha denemedim ama en yakın zamanda bi işe yaraıp yaramadıını hep beraber göreceiz.
Tschüss...

0 Vızırtı:

Yorum Gönder